موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد
سرخط خبرها

تشکل‌های مردمی، مرجع مردم برای انتخاب اصلح هستند+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۸۵۵
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
تشکل‌های مردمی، مرجع مردم برای انتخاب اصلح هستند+ فیلم
دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان‌رضوی گفت: مرجع مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات، تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدهاشم زر‌وندی با حضور در «استودیو انتخابات» که امروز، یکم اسفندماه، در مکان استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، درخصوص اهمیت گروه‌های مردمی در مشارکت پررنگ مردم در انتخابات اظهار کرد: مرجع مردم برای انتخاب اصلح، حلقه‌های میانی، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی هستند که ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با مردم می‌تواند در مشارکت مردم نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی از طرف گروه‌های مردمی و جهادی صورت گرفته است، افزود: یکی از اقدامات کافه گفت‌وگو جهاد تبیین است. تشکل‌های مردمی و جهادی حلقه‌های میانی برای مردم هستند که در زمینه دستاورد‌های انقلاب و مشارکت مردم در سطح جامعه فعالیت می‌کنند.

زروندی با بیان اینکه از نخبگان، جوانان، دانشگاهیان و طلاب متخصص در این حوزه دعوت می‌کنیم که کمک کنند، اظهار کرد: کافه گفت‌وگو‌ها در هفت نقطه در سطح شهر مشهد تشکیل شده و در نقاط کلیدی و در جمعیت سطح شهرستان‌ها فعال هستند.

دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جشن تکلیف سیاسی برای رای‌اولی‌ها اقدام دیگری است که در تمام سطح استان با کمک دستیاران مردمی‌سازی و فرمانداران رقم می‌خورد، گفت: گروه‌های جهادی به‌دلیل ارائه خدمات ویژه در مناطق محروم ارتباط تنگاتنگی با مردم و جامعه هدف خود دارند.

زروندی بیان کرد: ماه گذشته مقام معظم رهبری فرمودند هرکس مخاطبی در حوزه مشارکت دارد، وظیفه دارد دعوت به مشارکت داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مرجع‌ها، گروه‌های جهادی هستند. از چند گزینه اول محل رجوع مردم برای انتخاب فرد صالح، گروه‌های جهادی و مردمی حلقه‌های میانی هستند. از این گروه‌ها دعوت می‌کنیم در این عرصه مهم و جهاد تبیین مشارکت کنند و مردم را پای کار بیاورند.

زروندی اضافه کرد: مهم‌ترین عرصه این گروه‌ها در حال حاضر جهاد تبیین است که باید نقش‌آفرینی و حضور داشته باشند. مجموعه مردمی‌سازی دولت در سطح استان‌ها و فرمانداری‌ها تحت عنوان دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران و استانداران شکل گرفته که حلقه واسط مردم و حاکمیت هستند، نقش تسهیلگری، اتصال و حل مسائل را دارند و حمایت از گروه‌های جهادی کار ویژه این دستیاران است.

دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ضرورت و اهمیت حضور و دعوت به مشارکت، وظیفه مجموعه‌های مردمی و حلقه‌های میانی را مضاعف می‌کند، تصریح کرد: ماموریت اصلی گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی در این بازه زمانی تمرکز در حوزه مشارکت و دعوت مردم برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری است. برای تحقق پشتوانه مردمی یعنی انتخابات، خود مردم باید ورود پیدا کنند. مهم‌ترین وظیفه گروه‌های مردمی و جهادی و حلقه‌های میانی تحقق این امر مهم خواهد بود.

وی گفت: حلقه اول ما در شهرستان‌ها دستیاران مردمی‌سازی فرمانداری هستند که در ۳۴ شهرستان فعالیت می‌کنند. ما در استان بیش از ۴ هزار تشکل و گروه مردمی و جهادی داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->